måndag 1 oktober 2012

Stegmätning

Idag har jag börjat med en ny grej, som mamma bad mig hänga med på !! Det gäller att gå 10 000 steg dagligen :) Å idag har jag klarat min första dag, jag skall hålla på hela oktober och kommer dagligen att skriva hur många steg det har blivit :) Så alla som har en stegmätare - HÄNG MED !! :D 

Idag lämnade jag in mitt skolarbete som har tagit ALL min tid den senaste veckan så nu har jag bara 4 till ;D JIPIIIII!! Men men ikväll har jag träffa min underbara kompis Caro <3 Alltför sällan jag ser henne !!! Å sen ha vi haft tutor möte me bästa tutorerna Pattis, Ida å Hanna :D Som sluta med lite diskussion och sen kolla vi två filmer ;p En av mina älsklings filmer, Taken :)))) Måsta koll ettan nu så vi kan far på bio nästa vecka å se 2:an :) 

Så ha jag ju förstås cykla till skolan samt till stan :) 


:)))

2 kommentarer:

  1. Heej vännen :) Jag har ju och o börja med stegmätare vi har na kampanj i jobbet så nu kan vi promenera tillsammas då du kommer hem ;) kram lillasyster ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaa va skojj :)) sku va ännu roligare om de int sku regna :)

      Radera