måndag 1 oktober 2012

JOBB + INSULIN


var jobbar du? :)
Fick en fråga om var jag jobbar så jag jobbar på Pedersöre Hemservice och ÄLSKAR mitt jobb :))
Älskar de gamla, Underbara människorna !! 
<3
******************************
Måst också få berätta att vi har idag fått lära oss picka insulin :))) I love it !
Fick först lära oss picka b-gluc (jag hade 5.5), vilket jag redan kan å har gjort 1000 gånger men iaf så fick 
janina picka mig :) å så fick vi mata å "tvätta" varandra å  sen då så fick vi börja med 
att picka i en konstig sak och sen fick vi spruta in koksalt i oss själva !! 
SUPER SKOJJ !! Jag som hatar sprutor mena sviiim efter att ha picka mej 
själv men jag är såå nöjd att jag gjorde det nu i efterhand !! 

C=

2 kommentarer:

  1. Hey! :):) Hur får du jobba med gamlingarna då du inte har närvårdar utbildning? kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj, hmm jag ringde chefen där å fråga om jag sku få börja hopp in å sa att jag inte är närvårdare :) men oftast får man nog jobba ändå om de har tillräckligt med närvårdare så kan de alltid ta in biträde om de behöver arbetskraft då förstås :) Så vill du jobba med vård men inte är närvårdare så hör dig för om de behöver nå inhopp någonstans och pröva på. Det är jätte kul :)

      Radera