söndag 29 juli 2012

LEDSEN

Ni frågade ju här om dagen om jag blivit sårad eller på annat sätt nedtryckt p.g.a min kropp. Och igår hände en grejj jag vill dela med mig om !!

Vi satte vid ABC och pratade och började helt random prata om att vissa har så "liten röv." Så kommer en idiotiskt kommentar som rev upp nya sår i hjärtat. Idioten sa till mig att: Du som har så mycket extra kunde ju dela med dig lite åt ... så att hon kunde få större röv! (vill inte nämna några namn men iaf). Jag blir sååååå ARG varför, varför skall man poängtera saker som folk redan mår illa av !! Jag mår redan tillräckligt illa av mitt utseende så varför skall man kommentera det !? Jag skulle nämligen aldrig kommentera om någon är super smal och vill gå upp i vikt, man skulle ju då aldrig säga benrangel! Eller om någon lider av finnar förstår man ju av sig själv att man inte skall säga fyy du har en  hel del finnar, hittar du inget medel som passar !!! 

Nää man får helt enkelt konstatera att vissa människor är idioter och sätter djupa sår i en medan andra är så fantastisk underbara och ger en positiv glädje !
Men om ni någon gång funderar att säga något som ni vet att kan såra så HÅLL KÄFT !!



-_-


12 kommentarer:

  1. Du veit va jag vill göra me tode människona!!! koma på kaffe ti arbeiti ikväll om int du har na anat för de <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo-o jag vet. :) Jaa jag jobbar ju kväll så jag kan vänt på dej ! :D <3

      Radera
  2. blir så arg! Har själv vari med om liknande, vet hur e känns, du e fin som du e, kom ihåg det! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Jaa man bliiir såå jätte super arg !!! -_- Tack men de e sånt man glömmer /: !! :D

      Radera
    2. Jo, tyvärr bruk e bli såå!

      Radera
    3. Joo -_- Men det är vell nog bara att försöka glömma idioten även om de inte är lätt ! :)

      Radera
  3. Folk e såååå blåst.!!!!! Blir så arg på folk som måst säjj na om hu man sir ut och sårar ein utan att tänk naa.!! :(
    Du e vacker som du e <3
    Kram Mikaela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mikaela. Du e nog härlig du, du får en alltid på bättre humör med dina underbara kommentarer <3

      Radera
  4. Åh vad irriterande, känner igen den känslan! Bara in genom ena örat och ut genom andra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo de e de! -_- Men jaa det är vell så även om man vill slå ner idioten först ! Tack för att du kommentera :)))

      Radera
  5. Känd att jag också vila släng in en kommentar.. Helt idiotiskt av personen att säg sådär och att vissa folk ALDRIG kan håll nånting för sig själv, utan måst säg de rakt ut -.- Alla e lika värdefulla och i mina ögon så är du super fin !! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jonna :) Jaa de finns tyvärr idioter i vår lilla värld!

      Radera