tisdag 28 augusti 2012

Dag 3 - Godmorgon

Godmorgon världen !
Jag har sovit ca 3 timmar i natt och sitter nu här igen
och försöker "dikta" lite med mina skakiga händer !
(Skakiga p.g.a medicinen, mina gurkor höll sig inte på min
smörgås i morse , hahah då vet ni hur mycket jag skakar ! :D )

Men men jag har Nu gått ner -14.4 Kilo !! Int illa ;D

Blåste i Peff 410 före medicin och 450 efter !
Googla att man skall blåsa ca 458 ! Så helt okej tycker jag !

Hatar morgonmålet på sjukhuset ! Kan knappt titta på det
börjar må så ill!! Att man aldrig lär sig att sejj att man int vill
ha spy-vällingen på sin bricka !!!

Idag KANSKE jag slipper hem, ska se va läkarn säger!
Beror vell på mitt CRP antar jag !

Fick Tidningar igår av Mamma å Jotto å P3
Tack för det de har varit till STOR nytta i natt <3
(fick bl.a en Bamse och jag Älskar björnen)

Men men vi höörs !


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar