tisdag 28 augusti 2012

Kvällsinlägg

Hello alla sööta . De lider mot kväll och jag har haft besök av Simone, Pia, Jotto och Petri ! Vilket ledde till att jag missade kvällsmålet. Sen då jag kom till rummet och såg att alla nadra hade fått for jag och fråga om jag kan få något, så sa hon surt att de har lite mycket nu jag får vänta och jag tackade för mig och sa att det var ocej och traskade iväg. Sen kom en SUPER sur tant å sa Vi serverar mat 7 å då var du inte här, fnös hon! Och jag tänkte bara @###...++ kärring . . men sa snällt att men ursäkta ni kunde nog ha lämnat det här. Så fnös hon bara vad vill du ha!!! Sen fick jag min mat sa tusen tack och åt snällt som ett lamm !! De har också fått mat på dagen som jag har missat och blev utan, men men !! Blir ju smal iaf ! Tror bestämt jag skall väga mig imorgon på moron !

Annars så trivs jag bra här, orkar andas ! Skall snart få spira igen och trivs med alla underbara vänner som hälsar på, man ser vem som bryr sig ;D haha ! Neee ni e gulliga alla som skickar å frågar hur jag mår och alla ni som läser min blogg, jag vet ju att ni bryr er :D <3 Tycker så om er alla!

Men joo annars så min puls har sjukt från 120 till nå på 90 :) Min saturation har stigit till 99 :) Mitt socker har sjunkt och jag har fått diagnos! Mycket på en dag. Nu ska vi bara knäppa händerna och be att jag är frisk i morgon så jag vågar gå hem (och får gå hem)! :))

Gonatt sooov så sööttt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar