onsdag 29 augusti 2012

GUD ÄR GOD !

Kan int sejja annat än det som nämns i rubriken !! Jag har fått ALLA de bönesvar jag bett om här på sjukhuset, jag har bett tuusen bööner och tackat honom enhel del också. Kommer tacka han resten av mitt liv ! Alla andra också som bett för mig kom ihåg att tacka !!

JAG HAR INGEN DIABETES
INGEN ASTMA!!

Gåår int att beskriv hur bra he känns, jag sku aldrig ha klara av att få nått av di, jag sku ha kollapsa och varit tillbaka i det svarta djupa hålet när världen är svart och vit !!! Så tacktacktack för alla böner !!!

Annars så har jag haft besök idag, Mona kom hit me frukter till mig! Så jag ska kuna leva här då jag aldrig får mat å di bara är så sura ;D Sen kom Janina med en tidning och Jay kom som han är! Ni är alla sååå underbara <3 Ikväll kommer mamma å pappa enstund och sen Kiikaaa! <3 Kiika min älskade, söta, rara kusin som har googlat en massa om min "sjukdom" eftersom hon liksom jag var livrädd att jag hade fått nå sånt !! <3 Man blir bara så Glad, Tack Älskling <3



Tack !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar