torsdag 26 juli 2012

SVAR ÅT EMMA


kommer du träna på gym i vasa? eller kommer du promenera? eller tar du dit din cyckel? haha xD vilket datum börjar du skolan? hur länge får jag bo själv? hejdå


Jaaa, jag kommer att träna i Vasa, vet inte på vilket gym så om någon vet något bra så ge tips :) Ska träna häcken av mig! Kommer va bättre än dej Emma !! Å jo jag skall promenera och simma å skida på vårt vackra skidspår (bara vi får snö) + ATT JAG SÅKLART TAR DIT MIN CYKEL!!! ska cykla varje dag till skolan sålänge det inte är föör regnigt eller föör kall :)) Jag ska dra me Kiika på allt så jag har nån att trän med :) Å även Johanna :) 
Å jag börjar nångång i September så då får du int bo ensam nåmera :)) Tack för dina frågor älskade syster ;D

Försökte hitta en bild på dej och mejj men hitta bara dina tusen ego pix så det får bli en sån ;)

C=

9 kommentarer:

  1. I simhallen finns ett gym(krafthall) som man får träna i för samma peng som att simma. Bruk vara bra för fattiga studeranden ;) Skönt att först träna lite o sen fa o simma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, tror vi får börja köra med det mina vänner och jag :D

      Radera
  2. ja e me på allt :D

    SvaraRadera
  3. kom med mig på gym till simhallen! så kan vi gymma + simma :D

    SvaraRadera
  4. hahah jaah okej tack för di svaaar ;D <3

    SvaraRadera