lördag 28 juli 2012

FRÅGA


Har du någonsin fått uppleva elakheter på grund av din vikt? Du är duktig, kämpa kämpa :)

Jaaa det har jag. Aldrig att någon skulle ha sakt det rakt ut men jo det finns de som på ett eller annat sätt har påvisat det, stängt mig utanför, skrattat, eller sakt fula "genomskinliga" kommentarer om att jag e stor ja ! Och visst finns det de som har sakt att om du skulle gå ner i vikt så . . . 
Jaaa jag har fått höra en hel del och jag mår väldigt dåligt över det ännu idag. Jag önskar att jag vore nöjd med mitt liv och mig själv och att jag inte borde hata mig själv varje dag. Jag kan aldrig känna mig fin och älskad efter alla dessa år av "spott och hån"! 


Tack för din fråga!

2 kommentarer:

  1. va kul att jag hittade till din blogg, den verkar jätte intressant och sporrande! :D jag själv har gått ner 14kg sen ett år tillbaks och det är en tuff och lång väg, men så värt det! KÄMPPA bruden, du kommer nå ditt mål :) självdisiplin och självkontroll är allt vad det handlar om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pessi :) å va duktig du har varit!! :D Va gjorde du för att gå ner i vikt ? :)

      Radera