torsdag 5 juli 2012

Lat + fusk

Hello min vänner! Idag har jag varit riktigt laat, jag har inte gjort någonting. + att jag har fuskat med att inte äta sött ! Men sådana dagar får man ha ibland! Bara man kan hålla sig nästa dag :)

I morse vaknade jag och så åt jag en smörgås och drack mjölk(+ bode), sen for jag till stan och köpa ett presentkort åt min syster och hade då så superjätte varmt så jag köpte en glass !! Sen for jag till min kompis och hälsa på och drack där kaffe med mjölk. Sen senare for jag hem och då åt jag köttfärspaj och sallad. Sen for jag till stallet och då jag kom hem spelade vi volleyboll och sen gjorde min syster kladdkaka. Kladdkaka är egentligen inget jag tycker om men idag va de faktiskt gott ;) men sen ha jag inte gjort så mycket och nu äter jag min kvällsfil ! :)

För er som inte vet så: - jag håller INTE på med någon bantning!! Utan jag har börjat ett hälsosamt liv, vilket innebär vissa ändringar i vardagen !!!  :)

C=

1 kommentar: