torsdag 5 juli 2012

Svar på fråga . .


Anonym4 juli 
Hej :) Jag har lite svårt att formulera min fråga nu så det inte låter elakt men jag menar inget elakt :) har du alltid varit överviktig eller har det blivit på senare år? Du är en stor inspirationskälla för mig! Tack! Kram

Hej, Jag vill börja med att säga att din fråga inte alls var elakt ställd. Jag är så glad att ni frågar och bryr er, så illa upp tog jag absolut inte. :)

Men Jo, jag har egentligen nog varit lite rund hela livet. Men under min livstid har jag haft ganska många svåra perioder med mobbning och ensamhet. . . För 3 år sen dog även min häst, Han var mitt allt! Så dessa saker är nog sådana saker som har påverkat mig att jag har blivit rundare. Eftersom jag inte hade någon livslust och bara ville dö brydde man sig inte om sin kropp heller. Min ända vän var typ mat och sömn. . . Jag åt och sov! Jag bosatte mig i min säng. Jag var ner och äta och sen upp till mitt rum och låste in mig där. Och som du förstår blev det ingen motion i sängen! Detta höll på i ganska så många år så då blev man ju rundare med tiden! 
Vad roligt det är att jag kan inspirera så många , jag blir så GLAD ! :)  KRAM!

C=

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen en stor inspirationskälla! Lycka till! Kram!

    SvaraRadera