torsdag 5 juli 2012

Idiotiskt . .


Detta hittade jag på en blogg idag !! 

. . Men, har tjockisar valt att vara tjocka? Japp. De kanske inte sa "Nu jävlar ska jag injicera bacon i blodet och bli fet!", men de flesta som är tjocka förtjänar att vara tjocka. De tjockisar som inte förtjänar att vara tjocka hade föräldrar som trodde att Happy Meal inte bara var billigt och leksaksfyllt, det var dessutom nyttigt!
Jag kan förstå att man inte vill anställa tjockisar, speciellt när det gäller restaurangyrket. Har ni märkt att tjockisar svettas mer än oss riktiga människor? Skulle du vilja ha tjockissvett i din brunsås? Jag skulle inte vilja anställa en tjockis om det var jag som var arbetsgivaren. Men jag är ju faktiskt uppfostrad till att inte prata med tjockisar, för då tror de att det är okej att vara tjock.


Hur kan man bara säga sådana idiotiska saker!! Människan vet nog inte vad hon pratar om !! Och i min familj har vi iaf lärt oss att ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA VÄRDEFULLA!!! Något jag hoppas att alla i min omgivning och ni alla som läser min blogg håller med om !!!

Ibland blir man bara såååå frustrerad !!!

6 kommentarer:

  1. Det var det dummaste jag hört. Människan måste ju ha för lite hjärnceller. Alla är lika värdefulla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa men precis, någonting måste ju saknas i hennes hjärna !!

      Radera
  2. Nåmen hej och hå va he slirar för vissa! Texten som hon skriva bevisar bara på hur urbota korka en människa kan bli. Man slutar aldrig att förvånas! Fetma och övervikt är en sjukdom. Kanske hon tycker att de som har cancer också rår för e sjölv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa men precis hon måst ju va störd !! -_-

      Radera
  3. hehe person er så dumb så he blir rolit:P

    SvaraRadera