fredag 6 juli 2012

Värst . .

Det värsta med att ha ett hälsosamt liv är en dag som denna!!! Man har varit i jobbet från 7 till halv 4 och kommer hem å dör typ av hunger (jag får egentligen aldrig bli hungrig) OCH så finns det inget, DÅ MENAR JAG INGET jag får äta i kylskåpet och min super kock till Mor är inte hemma !! Å jag är inte insatt i denna typ av mat så jag vet inte vad jag skall koka, men blir väll räkor och sallad !! SEN så är det så varmt så man tyyp döör å man får inte äta glass !!! Så har jag huvudvärk och sovit alltför lite, jag sov endast 3.5 timmar p.g.a att jag inte kunde sova ! Jaa men jaaa !!! hoho

Ps:  Idag var det en dam som poängterade att hon tycker att jag har magra, hon var den första som sa något om det av alla dom som inte vet något om mitt liv ! Riktigt skoj ! :)

Bliiir nog till ligg och svalk sej i poolen 
hela resten av dagen !!

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar