tisdag 29 november 2011

mardröm . .

. . det värsta som kunde hända hände !!! Alltså jag får ännu inte lämna sjukhuset -_- fast jag typ e frisk, känns helt sjukt ! men nåjaaa , imorse stortrivdes jag här för nu e jag frisk å trodde att jag skulle hem, va tacksam för alla som har visat sin vänlighet ! men nej nu e jag inte lika glad . ! men en natt till går vell nog . .

Mitt glada humör kom tillbaka efter att tant berg plötsligt kom in i mitt rum (tant Berg = Janinas mommo, alltså karins mamma å mammas gudmor) :) Hon e så sööt å snäll å nu då jag int har nån mommo känns hon lite som min ! hon kom in till mej å hälsade så glatt å var där å prata en bra stund! sööta underbara gamlingar kan också glädja en, å int bara visa sina äkliga fötter ! -_- ! :))))




C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar