tisdag 29 november 2011

Trodde Aldrig jag skulle säga detta !!!! MEN tadadaadaaaaaaaaa. .  jag trivs här nu :) Man känner sig typ frisk , behöver int göra nå , kan dusch som man vill då jag int längre har kanyl , kan sov om jag vill , kan göö typ va jag vill (: helt totalt najjs :) sköterkona gillar jag nuförtiden , typ alla utom en !!! men vill ju nog ändå hem :) men jaa dagen ha jag mest tillbringa att läs på tenten till nästa vecka ! (((((:

Sande ha vari hit å röjk me mejj nu så vi satt typ lite över en timme å röjkt typ i ett ;) sen då jag sku in va dörrarna låst så han måste köra mej till akutsidan å så måste jag gå in där ;) jissa om personalen kolla på mejj då jag steg ur en bil helt kyligt, gick in förbi dem och iväg till min avdelning (: haha jag er sååå cool ! *not* :)

C=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar