måndag 28 november 2011

detta blir min döööd

jag har ännu int sovi nå fastän jag låssades säga gonatt till er ! men jaa ! nu sitter jag här kan int va i rummet med de gamla tanterna !! kan int sova kan int ligg . de kliarkliarkliarkliar å kliar så myki kliar e överallt. å mina ben är eldröda , men tror ni jag får medicin så NEJJJJ !!! va e de för nå sätt !!! jag fick nån salva i tuub som jag smörjd in mej i som int hjälpt sen tor jag ändan av tuben den vassa sidan å skar å klia med den över hela bene för att få fort det lite !! sen kom Pia å Ahmed hit på enn natt cigg så jag smög ut ! Tack för dett vännen annars hade jag dött !! E helt totalt arg å förbannad över att jag måst va här men de hjälper mig inte !!! lusten bara stiger att gå å slå ner nån av sköterskona . . jag har alltså skrapa sönder både armar och ben p.g.a detta idiotiska allergi skit !!!! som ni kanske märker är jag ARG jag vill HEM !!! näsblod har även spruta ut idag helt random utan att ens fråga lov först !!! så frustrerande !!!!

De som va positivt va att Jotto min vän va häär jättejätte läng me mej idag , å di mojtta int nååååå C=

*suck och stööön*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar