söndag 27 november 2011

fortfarande sjukhus

Hejhopp !! jag ligger fortfarande här , men läpparna stora som hus ! Mina ögonlock är svullna så jag ser knappt någonting ! men men , idag har jag haft besök av trevliga människor . först familjen i morse sen rune å sen mona å nu ikväll Pia, Sande, Johanna , Emma (Mattfolk) å Janina (Mård) trevliga nissar som kom med tidningar å choklad !! så nu sitter jag här vid datorn å äter choklad, har dropp i armen å känner mig ganska frisk (sålänge man int ser sig i spegeln)!!! Maten här är usel, och meningen var ju att jag skullle sova i en korridor, men istället fick jag flytta in med 3 helt totalt läskiga gamla tanter de säger samma sak om å om igen, bär syremask , har äkliga fötter å pratar i sömnen å släpper otrevliga aromer i rummet !!! Men jaaa de underbara som kom i kväll gav mej cigg , UNDERBART att få fara ut ur sjukhuset å ta en tobak ! Mona gav mej kärlek å höll om mej hela tiden å ALLA ni andra sprider värme å omtanke gemon era medd å tankar! TACK alla !! :) Min feber ha idag vari som högst 39,9 grader å mitt CRP är 170 ! EKG ha di också tagi men  berättar aldri va he er , å puls å blodtryck !!! hmm om ni vill vet nå måst ni fråg (:

Igår före sjukhuset va jag ju på bröllop på Marika å Mikas å de var jätte fiin , marika hade verkligen fin klänning !!! ett bra bröllop me trevligt folk å härligt brudpar som jag nu önskar lycka till åt i framtiden !!!

C=

2 kommentarer:

  1. Jag vill hälsa på dig, men jag kan ju inte då jag e i Vasa :((
    Har d sagt nå vad d tror att d kan vara? Typ nå allergi relaterat eller nå?
    Du ska ta hand om dej och krya på dig!
    Kram <3

    SvaraRadera