lördag 26 november 2011

sjukhus

jag ligger  nu på sjukhus igen !!! å har det tråkigt ! hamna in igår natt för att mina händer å nedre läpppen var så svullna som de bara kan va , crp va 160 å jag kliar överallt å har närmare 39 graders feber . !! Så igår hamna jag hit pia, simone å pernilla kom med mej hit å va med mej tills jag måste gå upp till avdelningen ! tack för det vänner <3 nåjaa idag är en ny dag och jag kliar mer än i går har även övra läppen svullen så nu ser man typ bara min mun om man tittar på mejj !!! yejj !!! Mina rumskompisar som jag tillslut fick efter att ha sovit eller legat jag somna aldri i korridoren , vem vill nu som där !? inte plats för mejj , hur kan de va möljigt ? hmm , men iaf så trängde de in mej i ett litet rum å där sover 3 andra gamla kvinnor !!! de pratar i sömnen å er helt läskiga ! -_- idag hade jag heller ingen feber ! hoppas slippa hem snart ! å om int de så få besöök :)  Hoppas ni har det bra !! C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar