söndag 27 november 2011

3 dagen på sjukhuset !

Hejsan ! Natten som varit har varit ganska jobbig , jag fick inte äta eller dricka efter 10- halv 8 i morse,(de sku ta nå speciellt blodprov ) å min kropp skreek efter vatten . Johanna lärde mej igår att för att se om man är "uttårkad" så skall man tryck på handen å se om huden kommer upp , vilket jag gjorde typ hela natten för jag var så törstig å den kom typ aldrig upp !!! så hemskt att int få dricka !! Idag är mitt vänstra öga VÄLDIGT svullet !!! mitt ansikte fläckigt å hmm !

Många undrar vad felet är å de vet dom inte riktigt men dom tror att det är från ett pencilin  alltså vepen eller nå hett de typ som jag åt mot min svullna å inflamerade visdomstand ! -_- jag var ju alltså jätte svullen i munnen/på kinden för ca 2 veckor sen och höll på få en visdomstand å for då så de drog ut en annan och lät den andra inflamerade vila och denna skulle då dras ut nu 7.12  ! fick då pensilin som skulle läka den inflamerade tanden och detta ledde då till detta !!!! Jag är alltså allergisk för vepen eller va de hett , vilket pappa också är !!! -_-

Till Janina Mård vill jag nu sejj att jag faktist ringt på 2 ggr på klockan för att säga något (: (( Janina tycker att jag skall våga använda den å int va så blyg, som jag faktist e här!? )) å sen har jag också hittat en tandborste så jag kan tvätta mina tänder å nu skall jag även fråga om jag får gå i duschen ((: *stolt*

Till Caro å Jannika skriver jag här för jag kunde inte svara på era kommentarer ):

Men Tack Jannika (: Å Caro jag svarade i dagens blogg vad det kanske är (: å tack för att du sku kom å häls på om du vore närmare men förstår precis känslan av att vara långt bort . kraaam <3 (: om du vill vet nå mer så fråg baa ((:

Jag vill typ bara hem nuu !!!! jag fota mig annars igår så sen då jag e hem så ska ni få see hur ful jag va här. di pickar mejj typ hela tiin å jag hatar bokstavligen hatar att bli picka !! å sen dedär ekg:et som e så äkligt!! å ännu en sak !! för er som int ha vari hit så har di dropp i mitt armväck eller va de heter för att mina händer var så svullna så de kunde int se någon ådra i dem å de betyder att de är såå äkligt att vika å böja armen , å att sova med det är ganska svårt ! -_-

å jaaaa, nu ska jag slut för jag ska hoppa iväg å fråga om jag får duscha :)

ps: jag skyller på ögonen onm jag skrivit fel för jag ser typ inget  !!! C=

...

1 kommentar: