måndag 5 november 2012

Random

Hello !! Jag veet jag är såå dålig på att uppdatera nu, men jag har liksom igen att skriva känns det som! Mitt liv snurrar kring SKOLARBETEN !!! Vi har ännu 2 tuffa veckor sen blir det lite lugnare SÅ man kan leva igen :) 

RANDOM BILDER !! 

 Meee just mee 

 Rosie min Älskling var typ sjuk igår, hon bara
spydd och hade kanske lite feber, ville inte ligga
stilla å inte äta . .jaa :/ hade säkert ätit något
opassligt. Hoppas allt är bra idag. Annars får hon 
nog besöka veterinär !  

Allhelgona har passerat och jag minns med saknad min älskade Vekku !!

<3

8 kommentarer:

  1. Du e såå vacker, å ja tycker verkligen att det syns i ditt fejs att du gått ner i vikt, fortsätt kämpa!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja halde mee!:) Tänkt skriv e sjölv men na ade hadd hina fyri!:) Du e duktig!

      Radera
    2. Tacktack. .:) bilden är nog lite gammla men tack iaf :)) ni är underbara <3

      Radera
  2. Va roligt att si en bild på dej, du är superduktig och jättefin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De tycker jag å att du har ändra på nå sätt , att du har magra i ansikte :) fortsätt kämpa :) jag kämpar också :D

      Radera
    2. Hhaha, jaa ibland måst jag vell sätt ut en bild här ;) men taacktaack :)) kämppa på du också kompiss :) ni är underbaara <3

      Radera
  3. super fin bild av dej! du e vacker o har så fint hår. fortsätt kämpa på :)

    SvaraRadera