tisdag 6 november 2012

hjärtar er

Dagen till ära så börja morgonen med gröt och hallonsoppa, sen så sku jag plocka upp mina bilnycklar och köra till skolan . . men NEJ de hade Emma tagit till skolan så de var bara att hoppa på cykeln och ge sej av. De va KALLT och mina växlar hade frusit så jag fick cykla i ettan HELA vägen till och från skolan !! Sen kom jag hem och for till Kiikas å laga skolarbeten och duktig som vi är satt vi 3 hela timmar och gjorde ett skolarbete tillsammans, vilket vi inte fick . så nu måst vi göra om hela !! Men men !! Sen cykla jag hem å de va sjukt kallt de också ! Å nu sitter jag här och dricker varm glögg och skall snart börja göra lite finska uppgifter. Jeee !! :)

Annars jätte kul då ni säger att jag är fin, vacker, sööt att jag är duktig och allt annat jag blir så GLAD och det värmer mitt hjärta SÅÅÅÅ !! TACK,ni är underbar !


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar