lördag 1 september 2012

Sista sommarlovsdagen

JAAA , jag njuter nu av min sista lediga sommarlovs dag ! 
Har hunnit med en hel del under sommaren men ändå mycket 
jag önskar jag hade gjort mer !

+ Fått hem Pernilla från Australien
+ Lärt mig massor i / av jobbet
+ Fiskat 
+ Njutit av sommaren
+ Legat på sjukhus
+Vart till Åland
+ Ridit och skött Lerijs
+ Cyklat 
+ Fått nya vänner 
+ Skaffat ett nytt Liv ;)

m.m 

Åland

Åland

Härligt att äntligen få börja i skolan ! Ska börja med mitt hälsosamma liv
då igen, Synd att jag int kan start he mesamma tå jag kommer dit. Å 
Kiika du sku kuna böri skick bilderna av Lerijs å¨t mej nån dag :D Å 
jag ska försök få in mina bilder från min tele så kan jag sätt upp en massa 
bilder från i sommar !! 

I går va vi annars på Kusin träff och vi har såå härliga kusiner :D
Riktigt trevligt :D

C=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar