fredag 31 augusti 2012

HemmaDag

Jooo nu är jag hemma ! Har ju knappt sovit nå på sjukhus så nu imorse skulle jag till frissan !! Men NEJ !! Då försov jag mig, min telefon hade låst sig och stängt av sig själv så inget alarm ringde ingen kunde ringa min och inte kunde jag sätta på den!! Utan de va bara att ta ur akkan och sätt i den igen !! Sååå SURT !!

Men ikväll blir det kusin träff med alla underbara kusinerna Snellman  :D 

Har ännu lite problem med andningen, kan knappt röra mig utan att få tungt !! Men men just var jag cyklande till torp frys och cykla i 1 kilometer i timmen å de var ändå super tungt, nu när jag e hemma är jag typ dör !!! Så så bra mår mina lungor!!

Har huvudvärk och skulle mer en gärna RÖÖÖÖKAAAAAA !!!

men men !! 


HÖRS !

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar