tisdag 18 september 2012

Morgoncykling

Joo idag skulle jag stiga upp 10, för att fara ut på morgonlänkki. Men vaknade 11 och bestämde mig för att göra något vettigt innan jag åt morgonmål!! Så jag steg upp, drack min bode, städa lite i läggan, sen fick vi besök av lillebror och 2 av hans vänner,samt att Emma kom hem för hon skolkkade från skolan! Sen for jag ut och cykla en halv timme :)) Så nu har jag kommit igång redan från morgonen med att motionera, Sååå roligt att cykla här i Vasa, speciellt eftersom alla cyklar så sakta medan jag yrar på och cyklar hårt och om alla ;)) Sååå kuuul, bara njuter av att vina förbi alla :)

Sen kom jag hem och gjorde mat till mej :) Jag åt räkor, biff och kokade grönsaker :) Mmm :D

Ikväll har vi simhallen och gym på schemat :D 


C=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar