tisdag 18 september 2012

DUKTIG

 Jag har nu . . 

Cyklat till simhallen

Varit och "gymmat" lite :)

Sen simmat en halv km :)

Sen cyklat hem :)

Måste dock erkänna att jag inte var helt taggad inne i gymmet det vimlade av folk. Men jag var iaf på crosstrainern i 15 minuter samt for på ett x antal maskiner :) Sen skulle jag simma en kilometer MEN jag kan inte simma /: Jag har så dålig kordinationsförmåga att jag inte kan simma med armarna och sparka med benen på en gång. Sen blir det då att jag måste simma hundsimm, vilken är sjukt tungt för du måste snurra med händerna så snabbt för att komma frammåt !! Så simmning är inte min grejj men jag kommer ändå fortsätta + att jag ännu till är allergisk mot vattnet så då jag hade simmat 300 meter höll jag på klia ihjääl miig :))) sköönt !!! 

Nu skall jag bara läsa alla bloggar jag har missat under dagen och sen ska jag krypa till kojjs ;D

I moron WBN :D


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar