tisdag 25 september 2012

Spinning historia


  1. Måst också säga Tack anonym för Youtube klippen de var riktigt bra :) 
    Så di som int ha lyssna på dem gå in å lyssna det är värt det :) 
    De handlar om självkänsla :D
    http://www.youtube.com/watch?v=RQc1C8HjoI8&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=DgVtUJ8SAvw 

    Börja med spinning, jag var vi jeppis gym förra torsdan de va roligt och jättetungt! :)Fortsätt kämpa! :)
    H. Sandra
    Ojjjj Nej Spinning HJÄLP !!! När jag gick i gymnasie så var vi på spinning och då var jag trött och hängig redan från morgonen hade knapp sovit och inte just ätit någonting, men eftersom jag alltid skall vara duktig och göra mitt bästa så var jag med på jumppan och vi for på spinning! Vi höll nu på och "cykla" och jag som älskar att cykla cykla som en idiot! Plötsligt märkte jag att jag höll på falla av cykeln, jag höll på svimma. . Fick paniik och tog mig av cykeln och ut ur rummet och ut på gården (vet inte hur) men iaf så for jag ut och sitta . . Rektorn (som vi även hade som jumppalärare) sprang efter kom ut och fråga vad händer. jag sa att jag typ dör . Då måste jag lägga mig och ligga och på samma gång kom spinning tränaren  utspringande och frågade hur jag mår * HAHAHA* men iaf jag förklarade att jag lever att hon får fara in igen med de andra och fortsätta spinna. Sen då jag mådde lite bättre gick vi in och så gick jag till omklädningsrummet och så fick jag ligga där upp med fötterna tills de andra var klar så vi fick åka hem . 

    Hahha, jaa alltså denna story ledde till att jag får små paniikångest redan vid ordet spinning . hahah så komiskt egentligen !! Jag borde ju verkligen pröva på nytt! 

    MEN fyy så hemskt det låter ordet- spinning!

    spinning.jpg

2 kommentarer:

  1. Ojdå! Kanske de finns nå bättre då/ att prova ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo iden va super bra, men efter händelsen e de int min grejj ;)

      Radera