tisdag 25 september 2012

Ett till inlägg


Dessa kommentarer kommer att besvaras häär :) 

Hej
För att äta hälsosamt behöver maten inte vara enformig. Är själv överviktig å håller som bäst på att få bort lite kilon. Försöker hålla mej till kolhydratsnål mat, det finns MASSOR av enormt goda recepter på mat som har lite kolhydrater i sig.

Gör som en vana att när du ser dej själv i spegel ska du alltid hitta minst 10 saker som du tycker är fint på dej själv på de sättet så är det lättare att fokuser på det fina än det man tycker är mindre bra.

Äkta skönhet kommer alltid innifrån, fundera över vad du har för bra sidor, å fokusera på dem i ställe. (vet det är lättare sagt en gjort)
Tror nog andra ser dej på ett helt annat sätt en du själv. I allafall tycker jag du e vacker.

En av mina favorit verser ur bibeln
"Jag tackar dej för att jag är danad så övermåttan underbart. Ja, underbara är dina verk, min själ vet det väl. Benen i min kropp var inte gömda för dig, när jag bereddes i det fördolda, när jag bildades i jordens djup. Dina ögon såg mig, när jag ännu knappast var formad..." Ps 139:14-16


Ojj va spännande att du inte ser en hälsosam kost som enformig. Typ alla jag pratar med tycker det är enformigt. . Sååå snälla alla ge mej mattips, resept ..  I need it :))) Å så vill jag säga TACK du är den första i universum som säger jag är vacker!! Det riktigt högg till i hjärtat, på ett positivt sätt alltså för nån har ALRDIG förr sakt att jag är vacker :D <3 joo jag MÅSTE börja tycka om mej själv !!! :))
Bibelversen var underbaaar kan bara säga Tack, och så hoppas jag att du följer med mig genom min kamp för det är sådana som du som behövs här på bloggen :)) 

*****************************
Prova på body combat & body pump, super roligt tkr jag iaf! :) / Ulrica

Joo sku måst böri fara på nå sånt men jag e så rädd, rädd för att va dålig och sämst och rädd för att få ångest inne bland folk. Men jag borde absoluut faaa :) Jag vet att skall jag träna bör jag stänga ut den psykiska hälsan ! :D

*****************************


:)

2 kommentarer:

  1. Ja du int hänger ja allti med i svängarna ja hlr, men he e ti skratt och å göra na diitåt då bara! :D på Bc Å Bp upprepas rörelserna ganska ofta så man bruk no häng me tillsist! :)/ Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okejj , najjs kanske jag borde pröva på det :) vet du nå bra ställe i vasa di har nå sånt ? (:

      Radera