fredag 3 augusti 2012

SANNA ORD OM VÄNSKAP !











This is for all the friendship i found thru this tumblelog..Knowing that there are people who like my post or reblog it,Finding out that it’s not only me who feel that kind of thing,Do strengthen me. Thank u! i heart u all..♥

Jag har vänner av alladeslag, vissa jag älskar mest av allt, vissa som skulle 
dö för mig, vissa som jag ångrar jag har träffat, vissa jag ångrar jag har gett
mitt allt till, vissa jag aldrig träffar men vet att de älskar mej, vissa jag umgås med
ofta, vissa ibland andra jag bara är kompis med, vissa är mina "rökkompisar",
vissa mina stallkompisar. Så har jag även vänner jag undviker ! Alla har en egen 
plats och vet att jag tycker om just dej ! MEN jag är tacksam för mina närmaste, 
OCH NI VET VEM NI E !<3 tack alla underbara ni ! 

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar