fredag 3 augusti 2012

HEMMA

Hello alla goooa människor där ute :) Nu är jag hemma från Åland, vilket är skönt. Även om vi har haft en super underbar resa :D Ni kommer absolut att få see bilder därifrån. Men jag skall snart kila iväg till jobbet, så hinner tyvärr inte nu !! menmen, jag har levt VÄRDENS ohälsosammaste liv där !! :D Har varit riktigt skönt att få äta vad man vill , men ska ändå blii ÄNNU skönare att äta bra igen!!


Första dagen vi var på resa så åt jag ju lite godis och även endel kolhydrater eftersom det inte fanns så mycket urval där vi vistades blev det en smörgås, sen åt vi även potatismos med köttbullar sen på kvällen var vi ut och äta så vi åt franska m.m ! Så den dagen mådde jag dåligt HELA dagen och det blev bara värre mot  kvällen ! Tillslut slutade det hela med att jag fick stå och hänga vid wc jag mådde så illa och bara ville spy och på samma gång ville jag bara ligga hemma i sängen och dö (sova) !! Fyyy, det var en hemsk känsla !! Men nu är jag hemma och får så småningom börja mitt riktigt sträna och hårda liv !!! :D 


I Åland köpte jag även ett knä stöd så nu skall jag försöka att sakta sätta igång träningen igen :D Vi har förresten promenera en hel del på åland och jag har inte fått sjukt knä :)))))


Men men, Mer om Åland och mitt liv kommer för nu blir det  att Jobbaaaaaaaaa!!! 

Målarbild må illa

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar