tisdag 10 juli 2012

Dagens tips


Nåjo alla fina där ute. Ikväll har jag umgåtts med mina vänner,
vi for till ABC och chilla. Där åt mina vänner mat och drack
limsa m.m. Men jag köpte en vattenflaska samt jordgubbar !!
Mmm. . . de är sååå goda !! :)

Sen har jag ätit en köttpaj med sallad :)

Min poäng med detta inlägg är nog det: jag tror på
att slösa pengar ! ;) haha. NÅ nej men att köpa något då andra
äter något gott. Eftersom då "njuter" man själv av något annat
så länge de mumsar på sitt godis! Så jag brukar köpa
en frukt, så att även jag har något att mumsa på och inte
sitta där tomhänt! ! :)

C=

2 kommentarer:

  1. Va due duktig Martina, fortsätt att kämpa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, denna komentar var precis vad jag behövde just precis nu! TACKTACKTACK :D

      Radera