tisdag 10 juli 2012

Tack, tack och TACK

Hej alla underbara läsare! Igår var min bloggs sidanvisning 1741! Om jag bara kunde beskriva hur mycket det betyder för mig, jag kan nog bara säga TACK ! Tack alla läsare, tack alla som länkar min blogg!! Tack allihopan. Ni ger mig så mycket kraft och energi att fortsätta träna fortsätta att kämppa! 

Idag var jag inte alls taggad att fara på gym. Men jag vet att där ute finns så många som tror på mig och så många som finns till för mig. Så jag tog mig dit . . och det var hur kul som helst ! Jag har nu tränat i en och en halv timme på gym och känner att jag har nya krafter och ny energi !

Dagens mat har bestått av ett morgon mål med en skiva mörkt bröd med skinka och gurka samt ett glas mjölk sen for jag och träna och nu har jag ätit kött och sallad + ett ägg !! :)
♥ Tack alla underbara 


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar