fredag 20 juli 2012

Även denna har jag missat


Hej på dej, roligt att läsa om din träning/viktnedgång! Kämpa på, du e jätte duktigt! :) Men får man ge några tips ? Som t.ex till mårgonmålet där du skrev att du äter bröd men fösöker helst undvika det, det finns mycket kolhydrater i bröd så de tkr jag är riktit smart att lämna bort! Så istället för det kan du äta te.x. kvarg! Vissa kanski inte tkr om den beska smaken men blanda i bär så blir det super gott! Det finns ju domdär nya pro kvargena me mycket proteiner de är ochså bättre en smaksatta kvargarna så dem borde du absålut prova! Å kom ihåg det är viktit att äta i 3 timmars mellanrum, folk tror att man blir smal genom att inte äta något men det e viktit att äta ofta, men man behöver inte äta så mycket :) drick åxå mycket vatten! Kram!

Tack, för kommentaren ! ( jag har börjat äta kvarg nu ibland ! ) :D KRAM! :))

2 kommentarer:

  1. Vill bara påpeka att kolhydrater är bra för återhämtningen, och det är helt okej att käka kolhydrater på morgonen och efter träning. Speciellt med tanke på att du verkar träna rätt hårt. Självklart gynnar det viktnedgången om man drar ner på mängden kolhydrater, men i det långa loppet så kan man gå ner i vikt utan att utesluta nåt. Och btw, testa blanda i lite funlight (blandsaft) i kvargen så blir det riktigt gott. Lycka till med allt! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren. OCH jo du har så rätt man behöver nog kolhydrater men jag försöker hålla mig till lägre mängder men en skiva mörkt bröd 4 gånger i veckan tror jag nog att är helt okej :) Joo okey de har jag int prövat :) jag brukat äta kvarg med bär . å tack tack tack :D

    SvaraRadera