måndag 14 november 2011

tandläkare

Idag ha jag vari till tandläkaren å jag hatar bokstavligen H-A-T-A-R tandläkaren !! Jag hade en visdomstand som bråka å så for jag dit efter 5 dagar av värk dag och natt !! men jaa jag kom dit å de sa att de måst dra ut en tand å så jo di de å fyyy , de blödde å blödde )): fick int spott ut blodet utan måste svälja , då jag kolla mig i spegeln så va tänderna röda av blod å jag började känna att mina spy reflexer var nära och de började jobba jag sprang ut och till en lavuar och spotta ut allt blod å de va så hemskt så for jag till infon för att få en tid till röntgen å då mena jag svimma så kom en sköterska å hämta mig å ledd iväg med mig . å jag baa vingla mådd dåligt å kände blodsmak i munnen . å jag mena spy ett par gånger men klara att hål mig , de va så hemskt )))): sen for jag hem , stanna fler gång då jag körd hem å "spydd" ut blod. sen va jag hem !! å sen blödde de över en timme fast di sa att de blöder 15 minut . !! fick även se tanden . Å SKIT va stor di e !!!! Nu e jag hem å hatar tandläkarn vet att om 2-3 veckor ska di operer ut den andra å jag väntar inte alls på detta !! )):

Fyyy för tandläkarn !!!! Men en tand mindre . å som pappa sa denna tand kan int böri bråk nåmer nu för nu ligger den på borde å där kan den int förstöra mer !! C=






C=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar