torsdag 17 november 2011

Slut på Vasa livet för i år !!

Hejhå ! Vihar haft avslutning me klassen , för att ta tag i praktiken å sedan få jullov ! Jag fira igår min sista kväll i vasa me favoritsyster å shoppa , haft filmmys å drack glögg å baka å åt julstjärnor ! Sen imorse ville de ha mig i jobb på eftis så då efter skolan sprang jag iväg och jobba lite (: I skolan håller vi på med en stödpersonskurs så nu har jag fått en stödklient eller vad det heter :) Hoppas på att det skall gå bra :) Men jooo som sakt så bev de int min sista kväll nå för de ville ha mig och jobba idag också , å jag umgås gärna med dom gulliga barnen (: Så ha jag just varit ut å gå med simone (: sen sku jag vis var ett sale va så jag dro med henne på en väg å sa att jag lovar att däär finns ett sale men nejj ;) där fanns int nå !!! haha

hmmm, men jaaaa. . . Det bästa av allt är att min vän Pernilla the king kommer hem snart bara 3 dagar kvar (((((((((((((((((((: sådäär glad är jag över det !! Ska umgås me henne till tuusen nu i en månad tills hon reser iväg igen ): men e glad för hennes skull (:

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar