onsdag 12 januari 2011

Min Daag (:



Hej ! Nu har jag äntligen tid att sätta mej ner å uppdatera min blogg (:
Min dag har varit ganska vanlig men en skillnad har uppstått ;
Jag saknar skolan , doften av gamla sliitna böcker . . (jo ni läste rätt) ;D
Å annars så måste jag  idag tyvärr fara hem från jobbet för att jag var såå svaag å mådde så illa ): 
int alls kuul man nu har jag sovi 6 timmar så nu är det bättre! (: 
Veet int alls vad jag ska hitt på ikväll !? skulle vilja ha en lugn men ändå givande kväll med 
några vänner men de är på jobb ): såå kanske jag skall ta mejj till jobbet tillbaka å sitta där i min 
ensamhet och jobba !? hmm (: 
Så fick jag just ett meddelande att jag har blivit bjuden på förlovningskalas nu på sönda . 
På Sanna å Kikkos (: Grattis till dem (: 

Kuulast av allt ska jag berätt att på lördag ska vi jag å mina tjejer till härmä på ansiksbehandling,
äta nån sorts buffee å sitta i spaa , ni kan tror att he ska blii sköönt (: 

Nu ork jag int skriv nå meer ! Puss å Hejj ! 
All som läser min blogg er söötast , love you All ! 

C=


Saaaknar er ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar