onsdag 26 januari 2011

Hanna å Caro (:



Hej Hanna å Caro å all ader som läser min blogg (:

Hanna å Caro nu skriver jag till er som jag lova , jag saknar er å ABINA !!! VI ER SÅ BÄST !!!
Å jag pluggar NOLL på studenten , hoppas ni gör he å (:

Annus om miit liiiv så :

Jag er förtvivlad å vet int hur jag ska hanter allt som flyger in från vänster å höger å bakifrån å uppifrån , men jag kämpar på ! Jag måst bara få andas ! ha klara myki så jag klarar allt !!!!

Idag har jag vari hem från jobbet ska fara å jobb ikväll i ställe har jag bestämd ! har såå huvudvärk , svindel å er så himla yr ! ): veet int alls varför !?

Nu ska jag å försöök laga om min blogg om he gåår !? antagligen int men ska hoppas ;D
SÅDEE ANNUS SÅ JOO JAG SKA BLI AKTIVARE HÄÄR (;

Jaaaa Puss på er All ! <3





Bara för att he er som åska å dunder i mitt huvo !!


puss på he !!!!!               









Bara för att jag vill Kramas ! 


Bara för att jag godisstrejkar ! 

4 kommentarer:

  1. Ja saknar o de Martina! :D
    Ja e int helder så aktiv me ede pluggasi mett xD
    O du ska ta e lugnt o andas, tå blir no allt bra :)

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Martina du ska bara ta det lugnt, det kommer nog att gå bra tillsist ! !
    En massa kramar till dig ! <3

    SvaraRadera