fredag 25 januari 2013

PROBLEM

Jaaa här på bloggen har jag problem, jag kan inte skriva inlägg. slipper som inte in . . å förra inlägget om fammo som jag skrev förra torsdan kommer upp idag !? jepps nåmen . .

  • som ni vet så har min fammo dött å därför har min blogg också varit dö. har varit å praktik dygnet runt ungefär.
  • Men jag har hunnit vara efter mitt gymkort och varit och tränat (Y)
  • Har inte ätit godis ännu i år :)
  •  På tal om gymkort så kommerde att fixa till det från aprill så att har man easy fit kort kan man böeöka vilket easy fit som helst med samma nyckel :)))) SUPER
  •  Men som sakt följ mig på insta där laddar jag upp bilder från vardagen
  • ikväll ska vi sjung ut fammo sen imoron blir det begravning.
  • ska kanske ut med kompisarna i heljen, va int ut förra heljen nå men ska försök ork ut idag.
  • Ska KANSKE och resa till Malta i Maj.

  • Alla som har en telefon där man kan ladda ner appar så ladda ner shape up club å kör igång. Där skriver du in allt du äter, tränar och så gör appen upp ett program åt dig i matväg hur mycket du får äta beroende på hur mycket du vill gå ner i vikt :)) Köör hårt !

 
 


2 kommentarer:

  1. har också shapeup och hittills har det funkat bra för mej, så den e super! :) Tråkigt att din fammo gått bort, min fammo dog i höstas så kan relatera, konstaterade då vad skönt det var att vara ute på och jogga, (som är en av mina grenar tyvärr är det för kallt nu), vad jag vill säga e att träningen kan verkligen hjälpa en i tuffa tider! lycka till med allt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Julia! Jaaa de e en super bra app :) kul att den funkar för dig :) jaa tråkigt då man misster någon ): tack och detsamma :))

      Radera