torsdag 3 januari 2013

NYTT ÅR

. . NYA MÖJLIGHETER !
 
 
I år skall jag ha ner mina resterande kilon, jag hoppas nån finns kvar och hejjar på mig ;) men de vet jag att ni gör, underbara ni!! :D Nu har jag jobbat HELA jullovet har inte ens hunnit lära ERA bloggar. :( Har nu suttit och tagit igen det viktigaste jag missat under jullovet.
 
Jeeps, NU ÅR 2013
  • ska jag skaffa gymkort till easy fit, ska bara få nån att hjälp me skaff det  ..
  • nå mitt mål, alltså -30 kilo
  • int äta godis på ett år (godis + choklad)
  • jobb mindre
  • Slut att röjk
  • umgås med vänner
  • träna, träna och träna.
Men börja lungt och sakta men säkert närma mig målet :)))
 
 
Ha det bra viii höörs :D 

5 kommentarer:

  1. Många mål, men värda att kämpa för!! :) å det kommer nog att vara tungt att kämpa mot allt det, rökning, godis och choklad, fa på gym å träna mkt, men det ska de också vara! Bara man vet om att det kommer vara tungt, men vi vi kämpa! Lägg dig in i en rutin så går allt mycket lättare! Tänk före en dag vad du ska äta just då och då, vilken tid du ska å träna/ut o gå den o den dagen, så du kan ställa in dig själv på det! Hejjar verkligen på dig!! Själv skulle det vara mycket jobbigt men alla tillsammans ska vi nog orka! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jaaa visst e det tufft men jobbigast är att vara sjuk och inte kunna träna samt saknaden efter tobak. . Jaaaa vi ska kämppa!! :) <3 kämppa kämppa kämpaa. Jaa det du säger om rutinen tror jag är viktigt och det är såmycket lättare att få in en sån i vasa än här hemma , men jag skall skall skall klara det :)) Nu kämpar vi !! :D <3

      Radera