söndag 13 januari 2013

Dags att kämppa

NU alla ni fina läsare, nu har jag ett nytt mål !! I början av September skall jag och min familj till ett varmare land, blir antagligen gran canaria. Så vem vill int gå runt å va nöjd med sig själv. Iaf jag så nu ska här jobbas!!!  

Så jag fortsätter med min inga godis dagar. Faktum är det att jag inte ens är lite snål på godis, vilket känns bra :) Kommer klaras hela året det känner jag på mig :) 

Sen motionen så bör jag komma igång med igen, jag är så laaaaat . . Mamma har nu skaffat nyckel till easy fit så det tänker jag också göra ba de int sku va en massa annat. först så mycket så man int hinner och sen då man sku hinn så e man sjuk !! Men ska ändå hämta det och börja träna försiktigt :) 

Såå nu alla kör vi påriktigt för i september ska jag vara nöjd med min kropp och nöjd med det jag har åstadkommit :D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar