onsdag 28 november 2012

Länge sen

Hej alla underbara läsare ! Jag är verkligen glad att ni fortfarande tittar in och vill ha en fortättning på hur det går :) Jag i nuet står ganska stabilt har varken hunnit träna eller vara på datorn har bytt rum och måla om och köpt nya möbler och saker så har jag mycket i skolan, bara 3 veckor kvar SOM TUUR!! jaa men annars så lever jag på äter inget godis, äter så lite bröd som möjligt å lever på :)

Hit hem har vi köpt en springmatta så de är ju bra eftersom det börjar vara så kallt ute! Sen ska jag och mamma hämtta gymkort till easy fit nu 1.12 å börja träna så då kommer jag igång iaf :)

LOVAR LOVAR LOVAR ATT BÖRJA UPPDATERA OCH SKIRIVA HUR ALLT GÅR :D

Frååg om ni undrar över nått :) 

Annars så TACKAR jag för ert stöd :) 

Ni e BÄST !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar