söndag 28 oktober 2012

TACK


Hejsan! Oj vad man blir inspirerad att fara och träna efter att man läser din blogg!
Jag beundrar värkligen dej, du är ju superduktig.. skulle själv också vilja vara lika sträng med mej själv och orka hålla på en stund med träningen så att det skulle börja synas resultat..
Så nu undrar jag, du hade säkert "ganska lätt" att tappa kilon till först, men hu går det nu när du redan hållit på en stund? Känns det fortfarande lika bra då du väger dej och du tappat kilon, eller e du inte lika nöjd som förr?
Din blogg e jätte inspirerande!
 **************
Hej Emma, tack för din kommentar :) Va roligt att du blir inspirerad av min blogg :) Å tack för att du tycker jag är duktig, själv känner jag mig inte så duktig. Men tack :)) Jobba på, jag lovar allt ger resultat :) Å jo klart det är jobbigare när inte man ser lika snabb minskning som före, MEN jag har ju också blivit lite slappare att träna än vad jag var i början ! Men nu på måndag har jag lovat mig själv att INGET SÖTT mera !!! Så då hoppas jag det börjar sjunka igen å inte bara står på stället :) följ med ! :) 


:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar