tisdag 2 oktober 2012

Saldo


Dagen saldo är : 11065 steg ;D

Vi har nu ikväll haft vasaloppet med våra sööta gulisar :) riktigt roligt har vi haft och ni sku bara si allas lägenheter såå fina och mysiga och personliga alla lägenheter är :) Så vi ha vandra på i vasa å haft super skojj ! Annars idag så städa vi ju vår lägenhet, tvätta fönstren, balkongglasen, torka dam och jaa ALLT så nu är det riktigt mysigt här igen :) Ifs har jag alltid fint här i vasa men nu är allt dam borta :) Älskar att ha fint och fattar mig int på mina sambosar som int plockar undan allt genast di ha använd de å sätter in på diskmaskinen fast den är full m.m. grrrrr.... Men men !! I moron blir det skola och inget mera skolk för mig nu denna vecka !! Imoron ska vi å på studiebesök, till Mira Huset! Annars lever jag livet i vasa är typ int hemma nå, utan hittar bara på nå varje kväll så tyvärr e jag int såå aktiiv här men jag uppdaterar så ofta jag kan. Idag har jag också kokat köttsoppa (utan potatis) som mat åt oss så det har vi ätit och nu sen som kvällsmål åt jag kvarg och hallon!! Förlååt Sofie nu ha jag igen bara ätit 3 ggr ;D 

Imoron va de meningen att bästa Sandra sku kom hit men så blev de int så nå )): 
Tycker så om denna coola tjejj :D <3 

En "vanliga" dag på Torp Frys av Söötis :) 

C=

2 kommentarer:

  1. Jaaaja no e he typiskt att he sko köör i hop se. Ja tycke no om te jag åå men he faktum att du laag upp denhär arma bilden kanski droo ner na liiti på e! ;D

    SvaraRadera