fredag 5 oktober 2012

Regn

Ännu en jobbig dag för att få ihop mitt saldo. Men jag har nu troget vandrat runt i Kållby för att få mina steg. 

Så mitt saldo är nu: 10025

Det är jobbigt att promenera i regn !! Tråkigt och så blir man så blööt :/ Men jag har gett min in i detta och SKALL KLARA DET !!! Andra sitter vid abc med kompisar eller gosar med pojkvänner medan jag vandrar runt i regnet ;)

Ni kanske funderar på varför jag bara vandrar nattetid, men de e de att jag har så mycket på dagen så jag hinner inte !! 

Idag har jag och min bästa kusin (Johannas pojkvän) som jag adopterar som min ibland av henne då jag int har en egen ;D Vi har satt fast mitt stereo i bilen så nu kan jag koppla el :D Tack BÄSTA Sande :))

C=

2 kommentarer:

  1. Alltså du e såå dukti som kämpar varinda dag! Ja e stolt över de :D
    Kom ihåg ti sova ordentligt o bara. ;)

    SvaraRadera