torsdag 4 oktober 2012

Jobbigt

Idag har det varit en jobbig dag att få ihop mina steg, regnet har öst ner här i Vasa så man ha int vila fa ut genom dörren !! Jag körde till skolan idag p.g.a regn. Sen kom jag hem sku räkna lite läkemedel förstod NOLL !! Så jag sov 2 timmar istället, sen steg jag upp och vi hade ingen mat här så jag åt makaroner å tonfisk! Sen for jag till stan och shoppa! Shoppa ett nytt "stereo" till bilen å lite annat ! Sen for vi till Johannas å möös där enstund å sen va klockan 9 !! Å mina steg låg på ca 5000 jag beslöt mig då för att gå hem, men visste att det inte skulle bli tillräckligt men steg så jag tålla på lite i stan mellan olika gator och sen traska jag hemmåt !! Å nu har jag duschat å avnjuter kvällen med att sitta här :D

Mitt Saldo blev idag iaf: 10121 steg så jag klara de iaf :)))



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaaa jag kände mig duktig då jag stängde dörren bakom mig å visste att jag klarat det :)) <3

      Radera
  2. Martina du ir så douli!! Ja var avånsjuk! //Ronnie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmeeen, Tack Ronnie :) Men va int de, du måst bli lika duktig :D

      Radera
  3. why in hhell lägger du penga på ett stereo du hör int på radio ? puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAAA!! Man kan ju funder de kosta 79 fucking euro !!! Å jag har int ens på e nångån ;D HAHAHA !! Men emma ska ju allti ha på nå då vi kör till vasa så jag tänkt att kanske jag behöver e nåndag ! ;D

      Radera