onsdag 3 oktober 2012

ARG

ÄR så arg, ni vet hemtenten jag satt med HELA förra veckan . . I den kursen skall vi ordna träffar och sammarbeta med Mira huset i Vasa och idag skulle vi far dit då för att få veta mera om vår klientgrupp och allt. Men vet ni va . . De finns inga klienter eller människor där eller va man ska sejj !! Baaa en handledare som ska ta hand om dem om de kommer . Så nu skall vi sööka upp invandrare själv och lura med dem på nån idiotisk träff med oss !! + att vi skulle göra en affich och nu sen ha demdär träffarna å sen ännu ha en slutuppgift lika som den jag satt med 2000 timmar förra veckan !!! Hur mycket tror di att vi hinner me Å VAD ÄR POÄNGEN MED ATT ORDNA TRÄFF FÖR MOLGAN !! Satsar en massa å sen sitter man där själv !! *suckSUCKsuck* Alla är bara så stressade !! 

Sen är en lärare riktigt arg åt mig, direkt jag frågar en fråga så fräser hon bara åt mig. Idag var andra gången det hände på 2 veckor!! Blir så arg å lessen. Alla minnen från då min engelska lärare mobba mig i gymnasium dyker upp !! -.- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar