söndag 2 september 2012

vasa

Är Hemma i Vasa igen, känns underbart ! Älskar lukten av min lägenhet och mitt rum ! Här är tyst mörkt och ensamt :) Men men, har träffat endel av mina klasskompisar och det kändes sååå braa !! På tisdag får jag se resten !! :D Vasa är underbar trots allt ! Nu vill jag bara bli frisk så jag kan träääänaaa !! :D 

Ha vari i skolan nu idag och haft endel föreläsningar och planeringar. Gick riktigt bra :) Sen ha jag yra på me Johanna min kära kusin som e sååååå liten i denna stora stad ! Stakkars dej gumman <3 Haha ! Men jag har visa henne runt i Vasa nu så att hon hittar till skolan och till mitt, till centrum m.m ! :D De blir nog bra Johanna gumman !! :D 

Nu njuter jag av att sitta ner och bara leva i nuet, jag vet int alls vad som väntar på mig detta år men jag tror och hoppas på det bästa :) 

Sov gott alla å Lycka till alla Gulisar :D


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar