måndag 10 september 2012

Mammor

 . . . Ibland är det väldigt bra att ha mammor :) Som idag tillexempel !! :D Hon kom till Vasa för att frossa ur vår frys eller vad det heter, men alltså för att ta bort all is som var där ! JAG FICK NÄMLIGEN INTE ENS UPP LÅDAN ;D haha . ! Sen så for vi till stan och handla lite saker och även detta är ett plus att ha mamma i Vasa, de kostar plötsligt inget att sätta det man vill ha i korgen ;) Å sen for vi förstås ut och äta :) Vi åt pizza vilket känns mindre bra !! -_- Men men jag har inte ätit de på tusen år så lite pizza skadar inte :D

Å nu skall jag snart dra iväg ut på promenad sen läxor och 
sen hänga tvätt och sen duscha och sen SOVA :)

ps: Jag har ingen telefon för tillfället så ring int åt mej jag svarar inte, är vell int annars så bra på det heller men nu är det omöjligt att svar ;D

Tack hejj å TACK mamma för allt idag :) <3

C= 

2 kommentarer:

  1. hhaha.. höll på att dö av skratt tå ja läst hede sista! :) voi gumman va du e ärli åtminståni. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaa :)<3 sku ring åt dej idag men tå jag har bytt juppi hitta jag int din nummer nå ):

      Radera