torsdag 13 september 2012

IGÅR VAR DET INTE MIN DAG

Vem kan segla förutan vind?

Vem kan ro utan åror?

Vem kan skiljas från vännen sin
utan att fälla tårar?


Jag kan segla förutan vind,

jag kan ro utan åror,
men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar. 

Igår var det dags för min kära vän Pernilla att ta sitt pick och pack och åka till Sverige för att studera! De va jobbigt redan från morgonen, jag hade haft svårt att sova och visste inte hur jag skulle kunna fara till flygplatsen och ta farväl ! Men jag gjorde det iaf och på flygplatsen kändes det helt okej ! Vi satt där en stund och pratade innan det var dags för henne att åka genom kontrollen! Hon for och jag vinkade såg henne sista gången nu på 3 månader. Jag tycker de blir bara värre och värre att säga heidå ! MEN jag är SÅ GLAD att hon gör det hon vill, det hon brinner för ! Jag stöttar henne till TUSEN ! Hon är underbar och behövs ute på mission fältet :))) Men de var en jobbig hemresa från flygplatsen med både glädje och sorg ! 

Bilden är stulen av henne ! 

<3

2 kommentarer:

  1. Åhmen va fint du skriva! :) Jaa ett halvår kommer ta snabbt ska du se. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 hur trivs du där nu då ? har du kommit bra igång :)?

      Radera