fredag 7 september 2012

BÄTTRE DAGAR HAR VARIT


Hejdu, ja hadd samma fel som du å fick själv int börja träna fören efter 6 veckor, så ja hoppas du int anstränger dig fö myki så du blir sjuk igen :) Lycka till :)

Hejsan! Vill först säga tack för kommentaren, det är mycke roligare att göra inlägg då man vet att någon kommenterar och läser :) Och för det andra vill jag att din läkare var antagligen bättre än min! Jag fråga hur det är med träningen och de sa att jag fick börja träna genast jag kunde ta det lite lugnare en vecka men sen va de bara att sätta igång !!! :/ Vilket jag då gjorde och inatt har jag varit vaken flera gånger av min hosta och imorse då jag skulle på länk så var jag super pigg och taggad MEN hosta å hade tungt att andas så det blev ingen länk!!! ): Jag va alltså inte frisk nog för att börja träna igen. Så nu har jag min hosta tillbaka och VILLVILLVILLVILL INT HA DE !!! Så de blir vell att vila ett tag till nu bara !! ): Gråter ungefär vid tanken !!!
Annars är jag på hemma plan i kållby vilket känns både bra och dåligt ! Hade gärna lämnat i Vasa i heljen men jag skall nu igen ta avsked av min fina vän Pernilla, hon hålls int hem de e bara att inse ! De är att gråta lite åt de då igen, de e ju ändå bara ett halft år !! Tänk er själv ni alla att skicka bort er bästa vän igen !!! Bara 3:e gången på lite över ett år !! Meen hon gör något gott <3 
Idag har jag även haft Ångest känner att jag håller på tappar kontrollen för en stund men det redde upp sig då jag packa ihop och lämna lektionen för jag kunde inte stanna kvar, jag svettades och skakade och bara måste ut !
Men men, Funderar på rökningen gör jag också är det värd att ha huvudvärk 24/7 och bli osocial och mista min rökkompisar !? Ha knappt rökt nå nu på 2 veckor . . . hmmmm !?

PUSS HEJ ! 

Två favoriter
<3

1 kommentar:

  1. Er int e viktigare ti bli frisk å slut rök? Vaför sko do mist dina kompisar bara för att du inte röker?

    SvaraRadera