tisdag 28 augusti 2012

Uppdateeering

Nåjo nu har läkarn ronda ! Mitt crp var 50 igår och hade idag stigit till 80! Så de betyder att jag stannar här. Välkommen och hälsa på alla ! Jag har fått spira nu igen och påbörjat en peff mätning före och efter spira ! Läkarn sa att jag kanske har fått astma MEN de har jag nog int, gud är för god för att ge mig de! Jag har haft mina plågor ! Sen funderade de också då jag hade sockret på 7.3 om jag har typ diabetes 2 men de har jag nu int heller kan jag tro. Di sa också att det med stor sannolikhet kan bero på kortison eller va de nu heter, de fick jag sist också på sjukhus och då steg det också lika ! GUD ÄR GOD !! han ger int mig nå mer sånt jag tror att jag har vanlig förkylning med nån lunginflamation eller nå i luftvägarna eller nå vilket Läkarn också sa att det kan vara !! Så idag skall jag på lung röntgen och visa upp mina "fina" svarta tobakslungor !!! -_-

Sen ska jag då jag är hemma och frisk börja utreda om jag har astma ! Men men de e nu de jag vet hittils ! Jag har fått bort mitt dropp har bara kanylen kvar, behöver heller inte ha syret mera ! Så har jag fått vara och duscha å allt känns bra förutom att mina händer darrar till tusen av medicinen jag just fick !! Men men hööööörs !!


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar