onsdag 8 augusti 2012

Svar på fråga


Hur går det med träningen? Tycker att det står så sällan om något sånt numera, förutom ridningen då?:) Inget illa menat:) Du är duktig som slutat med godiset, det skulle vi nog alla behöva hålla paus med nu som så, men att du bestämt dig för det visar på din viljestyrka. Go girl!

Hahah, jaa du de går int så bra så att säga ! Jag har ju varit sjuk så länge och bara hostat och hostat och hostat och haft så tungt att andas så jag har funderar på att fara till akuten ett par gånger! Jag har försökat att ta det lungt att int röra på mig så mycket extra för genast jag har rört på mig lite mera så har mina lungor dött och jag har bara hostat och inte fått luft. Så om jag har promenerat någonstans om det har varit ett måste har jag promenerat i 1km /h ! Samt med mitt knä har det inte varit så bra ! MEN nu  hostar jag inte lika mycket och mitt knä är rätt så okej ! Så idag hade jag menat ta itu med gymmet men då var det förståss stängt ! -_- Men men , nu har jag fullt upp resen av veckan ! Både morgon och kväll Men !!! efter det har jag ledigt i 3 veckor då skall jag försöka blogga och motioneraaaaa !!! :) Å jaa godis skulle inte ens ha behövts uppfinnas ! ;D Tack för frågan :D  

I Åland köpte jag också detta knä skydd på bilden så att jag skall kunna träna mera utan att få värk i knä! :D
Elastiskt knäbandage

Ett lätt elastiskt knäbandage. Vid ödem ( svullna knäleder),lätta diffusa smärtor i knä, överrörlighet i knäled(översträckt knä), lätt sträckning i knä. Modellen är tunn och smidig för vardagsbruk och träning. Jag prata med han vid butiken och han sa att han tror att detta passar mig bra ! :D

C=

1 kommentar:

  1. Ja har å haft dedär att ja har hostat å hostat å fått jättejätte tungt att andas. Jag tänkte int alls på sjukhuset före mamma börja prat om det, steget till SJUHUSET var stort. Men sen när det inte blev bättre å ja flåsade hela tiden och kunde int trappa i en trappa utan att måste sitta ner å andas, for vi till akuten. Jag fick spira + nå tabletter å dii håka att ja hadd astma! :O nu tar ja medicin varje morgon o kväll mot min astma. Vet ju inte om du har det, men iaf hjälpte det jättemycket med spira för mig! :) så gå int å ha tungt å plåga dig;)

    SvaraRadera